2 Temmuz 2018 Pazartesi

Yazılım Uzmanlığı Eğitimi için Kaynak Tavsiyeleri

Blok Kodlama ile Temel Algoritma
Uygulamalı Eğitim Platformu

Programcılığa Giriş: Bilgisayar ve Yazılım
Video Eğitim Seti

Programcılığa Giriş: Algoritma Temelleri
Video Eğitim Seti

C/C++ ve Java ile Algoritma ve Programlama
Kitap

Yazılım Mühendisliğine Giriş
Kitap

Microsoft .Net Platformunda Programlama
Video Eğitim Seti

C# ile Nesne Tabanlı Programlama
Kitap

C# ile Görsel Programlama (Kitap+Video Eğitim Seti)
Kitap

SQL Server 2017
Kitap

SQL Server Veri Tabanına Giriş ve Temel Veri Tabanı Kavramları
Video Eğitim Seti

Uygulamalarla Web Tasarım
Kitap

Uygulamalarla Programlama Öğreniyorum
Kitap

HTML Başlangıç Rehberi
Video Eğitim Seti

Yeni Başlayanlar için CSS
Video Eğitim Seti

HTML5 CSS3
Kitap

Bootstrap Başlangıç Rehberi
Video Eğitim Seti

Brackets Front End Kod Editörü
Video Eğitim Seti

Emmet ile HTML ve CSS'te Hızlı Kodlama Teknikleri
Video Eğitim Seti

Yeni Başlayanlar İçin JavaScript
Kitap

Git ile Versiyon Kontrol ve Takım Çalışması
Kitap

Git Versiyon Kontrol Sistemleri
Video Eğitim Seti

Konteynerlar ve Docker
Kitap

Hiç yorum yok: