26 Aralık 2010 Pazar

YouTube videolarının belirli bir saniyesine link vermek

Bir YouTube videosunun belirli bir saniyesine link vermek isterseniz, aşağıdaki formatı kullanabilirsiniz.

http://www.youtube.com/watch?v=3y0JT0xR_a4#t=1m04s

Örnek olarak 3 dakika 33 saniyelik bir video seçtim ve bu videonun 1. dakika 4.saniyesine link hazırladım.
Linki hazırlarken yaptığım tek şey, mevcut linkin sonuna #t=1m04s eklentisini yapmak oldu.

Video'nun belli bir noktasına link vermek

Neden böyle birşey yapalım ki?
Bir konuşma ya da röportajın belli bir saniyesinde gelen bir soru ilginizi çekti ve ekip arkadaşlarınızla paylaşmak istiyorsunuz. Linki atıp süreyi ayrıca yazmaktansa, direkt olarak gerekli alana link oluşturmak, alıcılar açısından daha kullanışlı olacaktır.

24 yorum:

Tarık dedi ki...

teşekkürler işe yaradı

Unknown dedi ki...

ben çok basit gibi duruyor ama iki gündür başka şekillerde de denememe rağmen yapamadım bana yardımcı olur musunz

Ercan Bozkurt dedi ki...

Yazı iki yıldan eski olduğu için birşeyler değişmiş olabilir.

Dakika bildirimine hiç girmeden direkt saniye olarak aşağıdaki gibi çalışıyor.

Video için tıklayın

Ercan Bozkurt dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=x-p-Yrz2KyY#t=638s

Unknown dedi ki...

güzel video paylaşım için teşekkürler
Canlı Tv izle

Ademx33 dedi ki...

Evet bende 2 gün önce farkettim bu saniye işini. Video üzerinde sağ tıklamıştım orada GEÇERLİ ZAMANA AİT VİDEO LİNKİNİ KOPYALA diye bişey çıktı başka bir adres satırına yapıştırınca gerçekten o kalınan saniyeden çalıştırıyor bu çok güzel bir uygulama olmuş..

Unknown dedi ki...

Güzel bir paylaşım olmuş.
canlı tv izle

Unknown dedi ki...

Elinize sağlık hocam
canlı tv

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

videonun devamını bekliyoruz
tv izle

Unknown dedi ki...

Tesekkurler hocam. Tv izle

Unknown dedi ki...

gayet güzel ve açıklayıcı teşekkürler
Canlı tv izle

Unknown dedi ki...

O kadar aradım sonunda bu kadar net bir anlatım bulabildim saolun

Tv izle

Unknown dedi ki...

bu arada derslerin devamını beklıyoruz :)canlı tv

Unknown dedi ki...

Evet gayet başarılı olmuş.
haber

Unknown dedi ki...

Kaliteli paylaşımlarınızın devamını bekliyoruz.

Futbol Haberleri

Bora KAYHAN dedi ki...

Bir de videonun biteceği zamanı ayarlayabilsek. 2 saat 10 dakikalık bir videonun 313.ncü saniyesi le 425.nci saniyesi arasını oynat gibi bişey olsa.

Unknown dedi ki...

Hakikaten çok kaliteli bir çalışma.Paylaşımlarınızın devamını bekliyoruz.
canlı radyo dinle

husrev köksaldı dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
husrev köksaldı dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Fatih dedi ki...

# işareti yerine & koymak gerekiyor artık.
Ayrıca start end belirtilebiliyor..

Unknown dedi ki...

videodaki ilgili dakikanın üzerine sağ tıklayın geçerli zamana ait video urlsini kopyala diyin bukar basit.

icsel+mantiksal dedi ki...

Merhaba mesela sayfaya girdim ve videonun 5 saniye sonra en bastan baslasın istiyorum. Yani videonun 5.saniyesinden değil sayfaya girdikten sonra baslamasını istiyorum nasıl yaparım

icsel+mantiksal dedi ki...

Merhaba mesela sayfaya girdim ve videonun 5 saniye sonra en bastan baslasın istiyorum. Yani videonun 5.saniyesinden değil sayfaya girdikten sonra baslamasını istiyorum nasıl yaparım