25 Temmuz 2018 Çarşamba

Vortex Dijital 'C# ile Nesne Yönelimli Programlama' Eğitimi Ağustos'ta

C# eğitimlerinin 2. aşaması olan bu eğitimde Temel Programlama konularına hakim olan katılımcıları nesne yönelimli programlama konseptleri ile tanıştırıp, nesne yönelimli programlamanın temel prensiplerine hakim olmaları hedeflenmektedir. Eğitim Visual Studio 2017 üzerinde anlatılacak olup, anlatılan konular Visual Studio'nun önceki sürümleri ile de uyumludur.

Nesne kavramını ele alarak başlayacağımız eğitime, nesne yönelimli programlama prensiplerini anlatarak devam edeceğiz. Kapsülleme (Encapsulation), Kalıtım (Inheritance) ve Çok Biçimlilik (Polymorphism) konularını detaylılca inceledikten sonra hem Console hem Windows Forms hem de Web üzerinde nesne yönelimli uygulamalar yaparak devam edeceğiz. Eğitimin sonunda katılımcılar C# dilini kullanarak nesne yönelimli programlama tekniklerini kullanabilecek ve kendi uygulamalarını oluşturabilecek seviyeye gelmiş olacaklar.

Eğitimdeki konu başlıklarını aşağıda bulabilirsiniz.

Eğitmen: Ercan Bozkurt
Süre: 30 Saat
Ücret: 1200 TL İNDİRİMLİ 900 TL + abaküs Kitap C# ile Nesne Tabanlı Programlama Kitap hediyeli
Eğitime bu link ile kayıt olun. Hem indirimden faydalanın hem de hediye kitap kazanın.

Eğitim Günleri: 6 Ağustos - 21 Ağustos (Hafta içi Akşam)
Eğitim Saatleri: 19:00 - 22:00


Eğitime katılan öğrencilerimize abaküs Kitap'tan 38 TL değerinde C# ile Nesne Tabanlı Programlama kitabı hediye edilecektir.


İçerik:
  • Nesne Kavramı
  • Kapsülleme (Encapsulation)
  • Kalıtım (Inheritance)
  • Polymorphism (Çok Biçimlilik)
  • Soyut Sınıflar
  • Arayüzler

Hiç yorum yok: