27 Temmuz 2017 Perşembe

SuperOnLine ve DigiTurk ile Sabır Testleri (Şikayet)

ÖZET:

SuperOnLine 8 Mbps İnternet Aldım Ama 1 Mbps'in Üzerine Çıkmıyor. (1 yılı aşkın süredir)
Özür olarak 1 yıllık DigiTurk hediye ettiler. Birkaç ay sonra borcundan dolayı kapandı dendi.
Aylık 110 TL Internet'e fatura ödüyorum ve karşılığında hizmet alamıyorum. Üzerine bir de hediye edilen hizmet için ayrıca ödemem yapmam bekleniyor.

BİTMEYEN ÇİLE:

1 yıl kadar önce SuperOnLine'dan 8bit sınırsız limitsiz kotasız, ay başında 8mbit başlayan, ve herhangi bir koşulda hızı düşmeyen bir paket aboneliği başlattım.

Hızım 1 bit'in üzerine nadiren çıkıyor. Arıza kaydı açtım. Bir süre sonra geri aradılar. SuperOnLine ile alakalı değilmiş Turk Telekom ile alakalıymış. Turk Telekom gelmiş binada ölçüm yapmış. Bina içi tesisat problemi demişler. Bana bu yönde bilgi verdi SuperOnline tarafı. Bina yeni bina olunca bu cevap beni tatmin etmedi ve aldım modemi ve laptopu acılı bir elektrik temin etme süreci ile birlikte aynı deneyi aşağıda bina girişinde tekrar ettik. Hız yine değişmiyor.

Aradan neredeyse 1 yıl geçti SuperOnLine'dan arandım. Beni çok mağdur ettikleri için çok özür dilediler. En kısa zamanda hattımın normal hıza ulaşması için gerekli çalışmayı yapacaklarını belirttiler ve özür olarak DigiTurk hediye etmek istediler.  Bu süreçte de benden bir ücret alınmayacağı söylendi ve toplam ödediğiniz miktar değişmeyecek dendi. Bir kaç kez sorup teyid aldım. DigiTurk ve SuperOnline faturada ayrı gözükecek ve toplam miktar değişmeyecek dendi. Hediyenin şartı DigiTurk'u 1 yıl boyunca iptal ettirmemem.

Aradan birkaç ay geçti DigiTurk hattınız birikmiş borcundan dolayı kapandı diye bir mesaj geldi. Bu arada SuperOnline tarafında yine fatura tam olarak (her ay 110 TL) ödeniyor.

SuperOnline'ı aradım hediye ettiğiniz digiturk yayını borcundan dolayı kapandığına dair mesaj geldi dedim. Sizin adınıza bir kampanyanız gözükmüyor, siz yalın adsl abonesisiniz, her hangi bir kampanya kaydınız yok dediler.

Siz aradınız beni dedim internet sıkıntısındaki mağduriyet yüzünden. Arama kayıtlarına bakmalarını istedim, tarih olarak sordum.  Yakın zamanda aramanız yok dendi. Yakın zaman kavramını net tarih vererek açıklamalarını istedim. Beni en sonra 2016 mayıs ya da haziranda aradıklarını söylediler tam olarak hatırlayamiyorum şu an. Peki dedim arıza kayıtlarına bakın ben sizi ne zaman aramışım. Öyle bir kayıt da yok. Yani onların taraftaki kayıtlara göre ben aramamışım, onlar cevap vermemiş ve beni aramamış (acaba turk telekom da gelmemis mi). Yani geçmişte arızadan dolayı aramızda bir konuşma geçmemiş SuperOnline ile. Böyle diyorlar.

DigiTurk için de beni superonline aramamiş, hediye de etmemis. Yine bu şekilde söylüyorlar. Ne yapacağız dedim. hız probleminizle EN KISA ZAMANDA (kısanın anlamı ve süresi belirsiz) ilgileneceklerini, diğer problemim için DigiTurk'u aramam gerektiğini söylediler.


Derdine Dert Ekle:

DigiTurk'u aradım. SuperOnline 12 aylık ücretsiz bir yayın hediye etti, ama yayını borcundan dolayı kesildi dedim.

Bizim boyle bir kampanyamız yok dediler. 24 ay var , ucretli kampanyalar dediler. Sizi ilk kim aradı diye sordular. Superonline aradı ama aramadıklarını soyluyorlar diyerek ayni seyleri tekrar anlattım. İnceleyeceklerini soylediler. Yine tabii ki EN KISA ZAMANDA.

Ben de bu ülkede çeşitli firmalarla tebrübelerimden dolayı bu bekleme sürecinde derdimi şikayet var, beyaz masa ve sosyal medyada video ve yazılar aracılığıyla olabildiğince çevreme anlatmam gerektiğini, bu şekilde ilerlemeyince hiç bir firmanın insanların mağduriyetlerine çözüm üretmediğini düşündüğümü, en kısa zamanda üretilecek çözümün ardından da aynı ortamlarda teşekkür videomu ve yazımı paylaşacağımı söyledim ve ilgili birime bu düşüncelerimi de iletmelerini istedim.

DigiTurk kesilen yayını bu telefon görüşmesinden sonra hemen aktif ederek ilk teşekkürü aldı ama SuperOnLine ile neler yaşayacağım hiçbir fikrim yok. Görüşmeyi yaptığınız günü ve saati söylerseniz kayıtları dinleyelim diyorlar. Ama kayıtlarınıza bakın dediğimde beni en son 1 yıl önce aradıklarını ve aramızda başka görüşme olmadığını söylüyorlar. Yani benimle hiç görüşülmemiş ise, hiç kayıt yoksa, ben Turkcell'den kayıtları çıkartıp zamanı bulsam bile yok dediğiniz kayıtları nasıl bulacaksınız onu da anlayamadım. Ben çözüm beklerken onlar bana yeni bir task verip problemi erteliyorlar sadece. Superonline tarafında çözüm üretilmesine dair bir çalışma başlatmamış oldular bu konuşmalar sonrasında.

Artık DigiTurk'ten çıkacak kayıtlarla geriye doğru iz sürerek ilerleyeceğiz.

Şikayet Var platformunda da yazmak istedim ama şikayet için karakter sınırı koyulmuş.
Detaylıca yazamadım. Şimdi şikayet var platformunda yazdığım şikayetin altına "Konu ile ilgili gerekli tüm incelemeler yapılacak ve müşterimize bilgi verilecektir." yazacaklar böylece şikayet var platformunda soru cevaplanmış sayılacak. Şu telefondan her türlü talebinizi bize iletebilirsiniz yazacaklar, iletince de aylarca çözüm olmayacak ya da sonunda problem bizde değil diyerek süreci sonlandıracaklar. Geçmiş tecrübelerden dolayı çözüme inancım yok ama bir ihtimal belki çözerler de teşekkür ederiz diye yazıyoruz işte.

Bu arada şikayet var platformunda şikayetin yayına alınması için 24 saatten geri sayan bir sayaçla karşılaştım. Eskiden de böyle miydi? Her firma için böyle mi? Yoksa şikayet var platformuna ödeme yapan firmalar şikayetlerin görülmesini bir süre erteleyebiliyor mu? Platformun da yabancısıyım oradaki süreci çözemedim henüz.

Hiç yorum yok: