4 Temmuz 2009 Cumartesi

Çiler Erbil Şarkıları (Uçalım mı? - Gör Bak - Bir Numara - Görünce Seni)


"Uçalım mı?" şarkısı ile bilinen Çiler Erbil'in 16 şarkısı kendi sitesi üzerinden dinlenebiliyor. Dinlemek için yukarıdaki linki takip etmeniz yeterli.


Sitede dinleyebileceğiniz şarkılar:
  1. uçalım mı?
  2. beni ara
  3. söz ver bana
  4. görünce seni
  5. dur deme
  6. al beni
  7. kıvır kıvır
  8. taktım kafama
  9. özledim
  10. gör bak
  11. günaha çağrı
  12. al beni (remix)
  13. uçalım mı? (sax & sex mix)
  14. bir numara (ufuk bigay - düet)
  15. sen benimsin (ayşe - vokal)
  16. nefes nefese

4 yorum:

CYDESIGNER dedi ki...

Selam... çilerin buy albümünü arıyorum uzun zamandır ama bir turlu bulamdim hiç bir yerde:( müzikmerketlerde yok internette yyok yok yok:(( nerden bulabilirim yardımcı olabilecek birisi var mii:)

Deniz Yıldız dedi ki...

Ben de arıyorum. Kasedi var, discogs'a veri olarak da girdim (nukhetden karşınızda:) ama cd adeta yok olmuş. çiler hanım'da varsa bize verir mi?:)

CYDESIGNER dedi ki...

Kendiside ortalarda yok sanırım:) olsa da verr mi acaba.. ama ben de her yere baktım yok yok yok CD:(

Ercan Bozkurt dedi ki...

Bende kasedi var , kaliteli bir player ile bilgisayara alıp biraz temizleyerek güzel birşey elde edilebilir belki.