15 Mart 2012 Perşembe

SDÜ Yazılım Zirvesi 2012’nin Ardından

SDÜ Yazılım zirvesinin duyurusunu daha önce blogdan yapmıştım. 12-13 Mart tarihlerinde Burak Selim Şenyurt ve İlkay İlknur ile beraber Isparta'daydık. Süleyman Demirel Üniversitesinde SDÜ Yazılım Zirvesine katıldık.

Burak Selim Şenyurt ile ben etkinlikten önceki gün Isparta'ya geldik. Yazılım Kulübünden arkadaşlar bizi kalacağımız yere yerleştirdi. Akşam minik bir Isparta turu attık. Ertesi gün de yine yazılım kulübünden arkadaşlarla birlikte etkinliğin yapılacağı yere geçtik.

Katılımcı arkadaşlara Windows 8, Kinect ile Programlama, Proje Geliştirme ve Açık Akademi konularından bahsettim.



Birinci günün sonunda, 3 konuşmacının yer aldığı dinleyicilerin istedikleri soruları özgürce sorabildikleri bir panel ile günü sonlandırdık. Özellikle yeni mezun olan İlkay'ın yakın zaman proje deneyimleri öğrencileri nasıl bir dünyanın beklediği konusunda da biraz fikir sahibi etti.

İkinci gün workshop günüydü. Ben Windows Phone üzerinde kodlama anlattım.

Gökhan, Resul, Hamza, Burak, Nano, Sinem, bu 2 günlük harika etkinlik için çok çok teşekkürler. Umarım ilerleyen zamanlara Isparta’da yeni etkinlikler de yaparız.

Hiç yorum yok: