16 Eylül 2011 Cuma

Windows 8: DNS Değiştirmek

Her zaman yaptığım gibi sağ altta duran wireless ikonu üzerinden işlem yapmaya çalıştım fakat başarılı olamadım.


Windows 8'in yeni Start ekranındaki Control Panel'e gidip, buradan en alttaki More Settings seçeneğini seçtikten sonra, eski bildiğimiz Control Panel ekranı beni karşıladı.

Buradan Network and Internet seçeneğini seçip, View Network Computers and Devices ve ardından da Change Adapter Settings seçenekleri ile aradığım ekrana geldim.

Bu ekranda bağlantı ikonuna sağ tıklayıp (ikona dokunup bir süre parmağı olay yerinde tutarak), açılan menüden Properties seçeneğini seçtim ve ardından TCP/IPv4 üzerine çift tıklayıp açılan ekranda DNS bilgilerini girdim.

DNS bilgileri ile ilgili olarak daha önce aşağıdaki postları girmiştim.
Güncel DNS'ler
Google Public DNS IP Addresses
Open DNS Bilgileri
BlogSpot'a nasıl girerim?

Hiç yorum yok: