9 Mart 2010 Salı

ALO 153 ! HAYVAN AMBULANSI

ONLAR DA CANLI, SADECE 'İMDAT' DİYEMİYORLAR


Arkadaşlar,


Hayvanseverlerin bir kısmının konu ile ilgili bilgisi olduğunu tahmin ediyorum. Yine de genel bir bilgi olması amacıyla ALO 153 hattından bahsetmek istiyorum. Hepimiz trafiğe çıkan insanlarız ve bazen yolda araba çarpmış, can çekişen veya yol kenarında hareketsiz yardım bekleyen hayvanlara rastlayabiliyoruz. Birçoklarımız umarsızca, başına iş almamak, masrafa girmemek, sorumluluk almamak için geçip gidiyor. Bazılarımız ise kimi, nereyi arayacağını, nasıl yardım edeceğini bilmediği için, "Zavallı" deyip, geçip gidiyor.

Şimdi artık bir "HAYVAN AMBULANSI" var!

Yapmanız gereken "153" numaralı telefonu arayarak "Beyaz Masa" yı tuşlamak. Beyaz Masa'dan ücretsiz Hayvan Ambulansı yönlendirmesi yapıyorlar. Koordinatlarınızı çok net vermeniz gerekiyor ki, Ambulans bir an önce ihtiyaç duyulan yere ulaşabilsin. Ambulans gelene kadar bekleyebilirseniz çok iyi olur. Yol tarif etmek gibi ihtiyaçlar olabiliyor. Ambulans gönüllüler tarafından kullanılıyor ve içerisinde bir de ilk müdahalede bulunabilecek veteriner mevcut. Lütfen, yaralı, sakatlanmış ya da araba çarpmış bir hayvan gördüğünüzde 153'ü arayarak yardım isteyin.
 
Ambulans kullanım koşulları için gerekli bilgiyi buradan alabilirsiniz.

Hiç yorum yok: