6 Temmuz 2009 Pazartesi

Google Android'i PC'nizde test edebilirsiniz!


Google Android'i, denemek istiyor fakat bir T-Mobile G1'e para harcamak istemiyorsanız, LiveAndroid sayesinde LiveCD ya da LiveUSB kullanarak Android'i x86 tabanlı bir PC üzerinde deneyebilirsiniz.

Android, aslen cep telefonları için geliştirilmiş bir işletim sistemidir. Google tarafından geliştirilen bu işletim sistemini PC üzerinde test edebileceğimiz LiveCD, LiveAndroid adı ile yayınlandı. Linux çekirdeğine sahip LiveAndroid İşletim Sistemini denemek için bu sayfadan download edebilirsiniz.

PC'nizi restart etmeyi sevmiyorsanız, Microsoft Virtual PC, VirtualBOX, VMware ve benzeri sanal bilgisayar uygulamaları kullanarak da LiveAndroid'i deneyebilirsiniz. Veya isterseniz indirdiğiniz CDImage dosyasını bir CD üzerine kaydederek te kullanabilirsiniz.


LiveAndroid ScreenShot

2 yorum:

Burak Göksel dedi ki...

İyide Vmware Workstationa Kurarken
guest operating sistem ve versiyon bölümünde neyi seçeçceğiz ?

Ercan Bozkurt dedi ki...

Live CD olduğu için kurulum yapmanız gerekmiyor. Direkt olarak deneyebilirsiniz. Bu yazıyı 2 yıl önce yazmıştım. Live Android projesi Ağustos 2009'dan sonra güncellenmedi.

O dönemden kalma bu sürümü deneseniz bile artık tatmin edici olmayacaktır diye düşünüyorum.